Regulamin sklepu
I. Informacje ogólne
- firma jest zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej,
- numer identyfikacji podatkowej NIP: 222-082-80-67
Korzystanie z sklepu oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności
II. Zasady zamawiania
1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, jednak rozpatrywane będą w godzinach od 10:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku
2. Zamówienia złożone po godz. 15:00, rozpatrywane są nastepnego dnia.
3. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy, jak również e-mailem i telefonicznie
4. Stany magazynowe mogą różnić sie od rzeczywistych, dlatego każde zamówienie musi być potwierdzone przez sprzedawcę MILTEAM.
5. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie mailowo bądź telefonicznie
6. Ceny towarów znajdujących się w sklepie MILTEAM wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek
7. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a MILTEAM - zgodnie z prawem polskim i w języku polskim, zgodnie z ogólnymi warunkami umowy sprzedaży
8. Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: Kadex@onet.pl.. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych".
9. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z dostarczonym mu towarem, dowodem sprzedaży lub faktury VAT dokumentującej dokonaną sprzedaż. Jeżeli klient dokonuje zakupu towaru jako przedsiębiorca, powinien uzupełnić pole 'firma" oraz numer NIP w zamówieniu.
III. Wysyłka i zapłata
Wpłaty realizowane są na konto ING PL 92 1050 1386 1000 0091 4547 9722 Milteam ul. Piłsudskiego 10, 42-600 Tarnowskie Góry
- Po weryfikacji dostepności towaru, wysyłamy potwierdzenie zamówienia, kwotę oraz nr konta do wpłaty(przy opcji przedpłaty)
- Zamówione towary są dostarczane do klienta zgodnie z wybraną formą dostawy pod adres wskazany w formularzu zamówień.
- Termin realizacji wysyłki jest do 48h.
- Milteam nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie z winny dostawcy ( kurier, Inpost)
- Koszt dostarczenia zamówionego jest zgodny w cennikiem przewoźników. Nie pobieramy opłat za pakowanie itp.
- Płatności można dokonywać przy u dostawcy (za pobraniem), przelewem tradycyjnym, lub przez zewnętrzny system Przelewy24.
- W różnych krajach mogą być różne obostrzenia prawne dotyczące posiadania, użytkowania i zakupu różnych produktów jak np. noże. Jeśli zamawiasz z zagranicy lub podróżujesz z zakupionym u nas towarem, na Tobie spoczywa obowiązek znajomości lokalnego prawa i jego przestrzegania.
IV. Zwrot towaru i reklamacje
- Klient, który zakupił towar wysyłkowo , może go zwrócić bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie lub mailowo, w terminie 14 dni od zawarcia umowy zakupu. . Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony wraz z kserokopią dowodu zakupu, instrukcją i gwarancją. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). W takim przypadku towar wysyła klient na swój koszt.
- W przypadku reklamacji: Konieczne jest dostarczenie uszkodzonego produktu wraz z opisem wady i dowodem sprzedaży:
- Przez wysyłkę na adres: Milteam ul. Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry
- Osobiście w sklepie staconarnym na ulicy Zagórskiej 159, Tarnowskie Góry
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania wadliwego towaru. O sposobie rozpatrzenia reklamacji klient zostanie powiadomiony telefonicznie lub pisemnie. Gdy reklamacja zostanie uznana, w pierwszej kolejności dokonamy nieodpłatnej naprawy i dostarczymy towar klientowi z powrotem na nasz koszt. Jeśli naprawa okaże się niemożliwa lub będzie wymagała nadmiernych kosztów albo jeżeli nie zdołamy uczynić zadość żądaniu Klienta -towar zostanie wymieniony na nowy.
- Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Zwrot środków wykonujemy na konto wskazane w formularzu zwrotu/reklamacji
V. Pozostałe ustalenia
4. Dokładamy wszelkich starań, by opisy produktów znajdujące się na stronie były zgodne ze stanem faktycznym.
- Cena podana przy dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Uwaga! W przypadku zamówień na towary, których w danej chwili brak na magazynie, ceny mogą ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany te nie dotyczą zamówień na dostępne produkty, które przyjęto do realizacji.