Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin



Regulamin sklepu

I. Informacje ogólne

- firma jest zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej,

- numer identyfikacji podatkowej NIP: 222-082-80-67

Korzystanie z sklepu  oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności

II. Zasady zamawiania

1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, jednak rozpatrywane będą w godzinach od 10:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku

2. Zamówienia złożone po godz. 15:00, rozpatrywane są nastepnego dnia.

3. Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy, jak również e-mailem i telefonicznie 

4. Stany magazynowe mogą różnić sie od rzeczywistych, dlatego każde zamówienie musi być potwierdzone przez sprzedawcę MILTEAM.

5. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie mailowo bądź telefonicznie

 

6. Ceny towarów znajdujących się w sklepie MILTEAM wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek

7. Umowa sprzedaży zawierana jest pomiędzy Klientem a MILTEAM - zgodnie z prawem polskim i w języku polskim, zgodnie z ogólnymi warunkami umowy sprzedaży

8. Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail: Kadex@onet.pl..  zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych".

9. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z dostarczonym mu towarem, dowodem sprzedaży lub faktury VAT dokumentującej dokonaną sprzedaż. Jeżeli klient dokonuje zakupu towaru jako przedsiębiorca, powinien uzupełnić pole 'firma" oraz numer NIP w zamówieniu.

 

III. Wysyłka i zapłata

Wpłaty realizowane są na konto ING
PL 92 1050 1386 1000 0091 4547 9722  Milteam ul. Piłsudskiego 10,  42-600 Tarnowskie Góry

  1. Po weryfikacji dostepności towaru, wysyłamy potwierdzenie zamówienia, kwotę oraz nr konta do wpłaty(przy opcji przedpłaty)
  2. Zamówione towary są dostarczane do klienta zgodnie z wybraną formą dostawy pod adres wskazany w formularzu zamówień.
  3. Termin realizacji wysyłki jest do 48h.
  4. Milteam nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie z winny dostawcy ( kurier, Inpost)
  5. Koszt dostarczenia zamówionego jest zgodny w cennikiem przewoźników. Nie pobieramy opłat za pakowanie itp. 
  6. Płatności można dokonywać przy u dostawcy (za pobraniem), przelewem tradycyjnym, lub przez zewnętrzny system Przelewy24.
  7. W różnych krajach mogą być różne obostrzenia prawne dotyczące posiadania, użytkowania i zakupu różnych produktów jak np. noże. Jeśli zamawiasz z zagranicy lub podróżujesz z zakupionym u nas towarem, na Tobie spoczywa obowiązek znajomości lokalnego prawa i jego przestrzegania.

 

IV. Zwrot towaru i reklamacje

  1. Klient, który zakupił towar wysyłkowo , może go zwrócić bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie lub mailowo, w terminie 14 dni od zawarcia umowy zakupu. . Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony wraz z kserokopią dowodu zakupu, instrukcją i gwarancją. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.). W takim przypadku towar wysyła klient na swój koszt.
  2. W przypadku reklamacji: Konieczne jest  dostarczenie uszkodzonego produktu wraz z opisem wady i dowodem sprzedaży:
  • Przez wysyłkę na adres: Milteam ul. Zagórska 159, 42-600 Tarnowskie Góry
  • Osobiście w sklepie staconarnym na ulicy Zagórskiej 159, Tarnowskie Góry
  1. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania wadliwego towaru. O sposobie rozpatrzenia reklamacji klient zostanie powiadomiony telefonicznie lub pisemnie. Gdy reklamacja zostanie  uznana, w pierwszej kolejności dokonamy nieodpłatnej naprawy i dostarczymy towar klientowi z powrotem na nasz koszt. Jeśli naprawa okaże się niemożliwa lub będzie wymagała nadmiernych kosztów albo jeżeli nie zdołamy uczynić zadość żądaniu Klienta -towar zostanie wymieniony na nowy.
  2. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych. Zwrot środków wykonujemy na konto wskazane w formularzu zwrotu/reklamacji

V. Pozostałe ustalenia

 

4.  Dokładamy wszelkich starań, by opisy produktów znajdujące się na stronie były zgodne ze stanem faktycznym. 

  1. Cena podana przy dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Uwaga! W przypadku zamówień na towary, których w danej chwili brak na magazynie, ceny mogą ulec zmianie. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany te nie dotyczą zamówień na dostępne produkty, które przyjęto do realizacji.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl